Obowiązek informacyjny dla: RADPEC S.A.
a) Administratorem danych osobowych osób, których dane zostają przekazane Zamawiającemu przez Wykonawców w związku z ubieganiem się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego jest: Radomskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej „RADPEC” Spółka Akcyjna, ul. Żelazna 7, 26 - 600 Radom, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000050068, NIP: 7960101620, numer telefonu 48 384-69-41 do 45 adres e-mail radpec@radpec.com.pl.
b) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony danych osobowych przez adres e-mail iodo@radpec.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
c) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
d) Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym.
e) Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego odpowiedzialni za przeprowadzenie postępowania oraz podmioty realizujące usługi na jego rzecz (np. doradztwo prawne). Odbiorcami danych mogą być również osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy Pzp.
f) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
g) Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez ustawę Pzp jest obowiązkowe. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
h) Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje: prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych. W razie uznania, że doszło do naruszenia ochrony danych, osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
i) Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych, których nie uzyskał bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą (np. dane osoby skierowanej do realizacji zamówienia, podwykonawcy, pełnomocnika, członka organu), w zależności od potrzeb: imiona i nazwiska, imiona rodziców, miejsce i datę urodzenia, obywatelstwo, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, PESEL, NIP, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, datę jego wydania oraz datę ważności dokumentu, podmiot wydający dokument; numer telefonu komórkowego, adres poczty elektronicznej, miejsce pracy, stanowisko, kwalifikacje.
j) Zamawiający uzyskał dane osobowe bezpośrednio od wykonawcy lub z publicznie dostępnych rejestrów.
b) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony danych osobowych przez adres e-mail iodo@radpec.com.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
c) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
d) Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym.
e) Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego odpowiedzialni za przeprowadzenie postępowania oraz podmioty realizujące usługi na jego rzecz (np. doradztwo prawne). Odbiorcami danych mogą być również osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy Pzp.
f) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
g) Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez ustawę Pzp jest obowiązkowe. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
h) Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje: prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych. W razie uznania, że doszło do naruszenia ochrony danych, osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
i) Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych, których nie uzyskał bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą (np. dane osoby skierowanej do realizacji zamówienia, podwykonawcy, pełnomocnika, członka organu), w zależności od potrzeb: imiona i nazwiska, imiona rodziców, miejsce i datę urodzenia, obywatelstwo, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, PESEL, NIP, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, datę jego wydania oraz datę ważności dokumentu, podmiot wydający dokument; numer telefonu komórkowego, adres poczty elektronicznej, miejsce pracy, stanowisko, kwalifikacje.
j) Zamawiający uzyskał dane osobowe bezpośrednio od wykonawcy lub z publicznie dostępnych rejestrów.